nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Förändring

Kategori: Allmänt

Har gjort lite ändringar på bloggen som ni kanske kan se. Nytt namn, och lite ändring i beskrivningen (samma adress dock!). Anledningen till detta är att "jatteochdvarg" inte längre finns efter Tykos bortgång. Han va jätten, Pin va dvärgen. Jätten är nu borta och då finns det inte heller längre någon dvärg.
 
Jag har även ändrat rätt mycket i innehållet vilket gjort att ändringar är lämpliga. Kommer även att ändra min presentation då den inte är speciellt relevant för bloggen. Tyko kommer att "försvinna" lite mer då detta numer är vovvarnas blogg, och min. Han kommer dock alltid att vara med då jag inte existerar utan honom. Kommer att klistra in den "gamla" presentationen här som en hyllning till mitt älskade Tyk-monster;
 
"Bor i en etta i Luleå med mina två dvärghundar, Kingpin och Sansa. Tidigare bodde även min själsfrände och bästa vän Tyko hos mig. Han gick tyvärr bort 2012-06-04, R.I.P. Det är han som representerar jätten i min bloggadress, då han va en jättekanin. Kingpin är numer den nya jätten efter att lilla syster Sansa flyttat in.
Jag kommer alltid att minnas Tyko, och han är fortfarande en stor del av mig."
- Du är bäst i hela världen Tyko, jag saknar dig <3
 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Jag vet -.- Stör mig också på omslaget, haha!
    Ja, jag vill vara lite påläst innan och som sagt, det finns bra tips i boken man kan använda i vardagen :).

    2013-04-17 | 15:11:38
  • Sara säger:

    Så fin han var <3

    Svar: Tack! <3
    Johanna

    2013-04-17 | 16:56:47
    Bloggadress: http://alwaysdogs.blogg.se

Kommentera inlägget här: