nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Lite om jag!

Kategori: Jag

Tänkte jag skulle skriva och presentera mig och pojkarna lite. Börjar med äldst^^.
Jag heter Johanna och är 21 år gammal. Född och uppvuxen i Uppsala men är numer bosatt i Luleå. Pluggar Internationell Ekonomi vid Luleå Tekniska Universitet, andra året. Min stora passion i livet är, och har alltid varit djur! Det tog mig hela 6 månader(!) innan jag skaffade mitt första djur efter att ha flyttat hemifrån, underbara Tyko. Jag är smått politik intresserad och röstade i riksdagsvalet på Folkpartiet. Vore det val imorgon så skulle jag rösta på dom igen! Jag tittar gärna på Science-fiction filmer och serier, men läser helst fantasy. Det va lite om mig, fyller kanske på när jag har tråkigt någon gång^^.
/Johanna

Kommentarer


Kommentera inlägget här: