nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Blev inget inlägg

Kategori: Allmänt

Jaha skrev ett långt jävla inlägg om dagen men det försvann när jag tröck på publicera. Ska försöka hålla mig lugn........ Hatar datorer, ondare ting finns inte! Ni får väl tyvärr inte läsa om utställningen då, om inte inlägget mystiskt dyker upp igen, men sån tur har jag väl inte. Ledsen! Men orkar verkligen inte skriva om det.
 
Nu ska jag sova och försöka att inte explodera av ilska och frustration, tycker jag hanterar detta väldigt väl så här långt.
 
Godnatt!

Kommentarer

  • Nadja säger:

    Åh, hatar när det händer!
    Hoppas det gick bra på utställningen i alla fall :)

    Svar: Håller med, så extremt irriterande!!!Ska nog kopiera det jag skrev på fb senare så ni får veta lite. Skrev dock mycket mer i utförligt här igår... *suck* Från och med nu ska jag alltid kopiera innan jag gör nått annat!
    Johanna

    2012-11-04 | 17:09:48
    Bloggadress: http://nadjaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här: