nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Vilodag

Kategori: Allmänt

Vilodag på schemat! Har tänkt ha en ordentlig vilodag ett bra tag men det har inte blivit av, finns ju så mycket kul att hitta på när man är ute och "bara" promenerar :P. Men idag har det vart kasst väder så mesta tiden har spenderats inne. Vi har väl i stort inte gjort någonting idag! Ja eller, lite träning på möten blev det på promenaden men det räknas knappt. Jag har även för första gången testat på det här med att torka eget hundgodis, blodpudding. Härlig lukt i lägenheten efter det.... Hundarna har fått prova och uppskattar det vilket är det viktigaste.
 
Imorrn blir det flockis på Porsön. Ska försöka att ta kort för en gångs skull, jag är så extremt dålig på det tyvärr :/.
 
Mvh Johanna
 

Kommentarer

  • LinaK säger:

    Det såg ju.... gott ut =P haha!

    Kan tänka mig att Pin och Sansa tycker det är supergott som belöning =) Ja mer bilder tack!

    Svar: Yay, min första kommentar! Jättekul att du tittar in Lina!
    Jo eller hur! Yumyum...
    Dom älskar det! Det är ju så otroligt billigt också, så det ska jag börja använda som vårat standard godis. Faran är väl att dom tröttnar om dom får det för mycket, så jag får varva med dyrt butiksköpt godis :S.

    Tyvärr så lämnade kameran aldrig fickan under flockisen, glömde totalt bort att den var med.
    Johanna

    2012-09-12 | 21:49:52
    Bloggadress: http://linaalgotsigge.blogg.se

Kommentera inlägget här: