nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Aktiviteter för sjuklingar?

Kategori: Allmänt

Mina hundar är ju som jag skrivit i tidigare inlägg sjuka för tillfället. Jätte tråkigt eftersom vi inte kan träffa alla våra vänner, hundar + människor. Dom ska även vila och inte motioneras. Nu känner jag att min fantasi inte riktigt räcker till så tänkte se om ni har några tips. Ingen motion alltså, men aktiviter för huvudet, som kan göras inne på hyfsat lite utrymme. 
Detta är vad vi gjort hitills:
  • Gömma maten
  • Gömma leksak
  • Tränat lite tricks och lydnad
Har ni tips på nån annan aktivitet som kan passa mina sjuklingar? Om ni har några tips och idéer inom de sakerna som nämns ovan så uppskattar jag det också. Allt som kan trötta ut mina dårar under sjukperioden tas tacksamt emot!
 
/Johanna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: