nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Drama

Kategori: Allmänt

Nått helt ofattbart har precis hänt. Mitt framför mina ögon såg jag hur Sansa försökte mörda Pin! Hon gjorde ett tappert försök till att knuffa ner han för trappen, som tur är misslyckades hon. Jag vet inte vad jag ska göra nu. Borde jag anmäla henne? Jag vill ju inte att hon ska hamna i fängelset, men samtidigt ska ju inte Pin behöva sova med ett öga öppet, ständigt. Hur långt är straffet för mordförsök? Sansa skulle inte klara sig en dag i finkan ju :S
 
Vet verkligen inte vad jag ska göra!

Pin är helt förstörd såklart, ständigt rädd för sitt liv. För att överhuvudtaget kunna fortsätta fungera så har han vänt sig till smärtstillande. Min stackars pojke! Hur ska detta sluta?!? =,(
 
 
/Johanna ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: