nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Suck

Kategori: Allmänt

Det va tydligen ingen lysande idé.... Antingen undrar ni väl inget om Pin-pojken eller så har ni lika dålig inspiration som jag ;) Får ta det någon annan gång istället, kanske jag berättat allt om vovvarna redan.
 
Här är det höglöp igång så vi gör ingenting om dagarna, ja eller Pin stressar sig och tänker massa orena tankar om syrran dåra. Svårt att aktivera dom då jag måste hålla dom separerade. Om några dagar så har det lugnat sig så då kan vi komma igång igen. Ja eller dom smittar ju fortfarande för kennelhosta så vi måste fortfarande hålla oss borta. Hela tre veckor till! *Suck* Hundlivet är inte det bästa för tillfället.... Vi får ta igen det sen!
 
/Johanna
 

Kommentarer

  • Anna säger:

    Jag har en fråga! Om jag förstod det rätt så "bryr sig" Pin inte om att det är hans syster och försöker para ändå. Är Sansa likadan, och skulle godta hans frieri?

    Tycker sådant är väldigt intressant.

    Svar: Kul med en fråga! :DOja Sansa är likadan, det skulle helt klart bli valpar om jag inte höll dom på varsitt håll. Nu börjar hon dock tycka att Pin är väldigt jobbig då han är extremt på henne. Hon brukar verkligen bjuda till i början av löpet, då Pin inte är intresserad :P
    Skulle det bli en parning så har jag bestämt att jag ska kastrera henne istället för abortspruta. Tydligen så är risken för komplikationer av abortsprutan väldigt hög och eftersom hon ska kastreras ändå så är det helt klart bästa taktiken. Valpar ska det absolut inte bli mellan dom i alla fall.
    Johanna

    2013-02-20 | 12:05:14

Kommentera inlägget här: