nervöst skall

En blogg som främst handlar om Kingpin och Sansa, lydnad och viltspår

Vad vill ni veta - Pin?

Kategori: Kingpin

Hej gott folk!
 
Jag tänkte att jag skulle skriva ett varsitt presentations inlägg åt vovvarna. MEN, jag har ingen som helst inspiration till vad jag ska skriva så tänkte att ni skulle hjälpa mig genom att berätta vad ni vill veta.
 
Vi börjar med stora pojken, Mäster Pin! Så vad vill ni veta om honom?
Om ni har nått önskemål på hur ni vill se herren på bild skriv det också.
 

Kommentarer

  • Susanne säger:

    Så söt..
    Bor med en hund och två katter i en etta...:) kände igen mig lite grann.

    Svar: Tack! Finns det hjärterum, som sagt ;)
    Din blogg-adress funkar inte, skulle gärna vilja ta mig en titt^^
    Johanna

    2013-02-17 | 18:48:52
    Bloggadress: http://www.mylovleydogblogg.se
  • Susanne säger:

    Sorry glömt punkten...:)
    Kan du skicka mig ett mail, skulle vilja maila och fråga dig en sak ang bloggar? Kollat runt lite och blir vimsig över alla...denna verkar intressant./ Susanne

    Svar: Ja nu funkar den! :DSkickar mail på en gång^^
    Johanna

    2013-02-18 | 12:10:04
    Bloggadress: http://www.mylovleydog.blogg.se

Kommentera inlägget här: